Rosor är röda och violer är blå

Igår var det som sagt middag för alla treorna på skolan, trevligt trevligt.
Innan middagen mötte jag upp Pluttis på gullmarsplan för att ta en promenad. Han var lite sen så jag kunde lipa åt honom genom bussrutan när han kom cyklandes brevid bussen, tihi. (lättroad ) Det var rätt fint väder till att börja med men sedan började det regna ganska rejält, mindre bra. Vi promenerade från gullmarsplan mot Liljeholmen, eller vi kom bara till Årstafältet, vi gick i skogen bakom på en och annan roslig väg, tror egentligen ingen av oss visste vart vi skulle vilket io gjorde det hela lite roligare och framförallt spännande. Och båda är för envisa för att vilja erkänna det dessutom. Små retades med varandra och snacka en himla massa på vägen. ( jag snackar mycket när jag blir nervös) Jag tyckte att masken på marken var en pinne och han att det var en mask.. så var tvugna att springa tillbaka tv å meter för att sedan börja asgarva när min så kallade pinner rörde på sig :P Tillsist kom vi fram i regnet til årstfältet där det var fyra minuter till tvären gick. Fick en hejdå puss, til och med två och sedan skulle vi höras. Det var så mysssig (typ kankse...)
Sedan var det dags för middag på skolan, alla vara jätte fina, vi minglade och middagen skulle hålla på från 18-21 men var slut redan vid strax efter åtta, segt. Lärarna sjön i alla fall väldigt, hm fin fina sånger för och om oss, trevligt. Efter middagen skulle typ alla ut på krogen men jag drog tillsist hem till Pluttis. Vi kollade på en äcklig b skräckfilm innan jag somnade i hans famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0