Färdig!

Ja då var det inget mer plugg nu framöver. Sista rycket är gjort och betygen sattes i natt. var i skolan i morse för att vi har fortf lektioner som vanligt, eller det är tyåp inga som kommer komma till skolan fram till studenten men iaf. Skulle haft svenska så åkte dit för att jag var orolig över mitt betyg, men hon hade redan satt VG, alltid något med tanke på att jag var rädd för IG. tihi. Sedan had vi "lektion" , alltså jag och läraren (Therese) satt och snackade i typ en timme, trevligt, trevligt sedan drog jag mig hem för att vila mitt lilla huvud. Så här sitter jag mig nu och kan inte riktigt slappna av, känner mig faktiskt ganska värdelös nu i slutändan i alla fall, siktade mot trädtopparna men nådde bara halvvägs, känns tugnt...mycket tugnt. Ska i alla fall försöka ta det lugnt nu, ut och lägga mig i solen, sova eller läsa en bok.

Ikväll blir det finmiddag på skolan, vet inte riktigt vad jag ha på mig, men det kommer i alla fall bli kul.
Då kommer vi också få betygen utskrivna....hmm....blir intressant eller jobbigt att veta vad jag får i Natur och samhälle...hm hm.

So long flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0