Det är inte meningen att jag ska ta studenten..

Det här händer bara inte, är både glad och mindre glad att jag just för stunden befinner mig i totalt apatiskt läge och inte riktigt kan reagera på vad som hänt, blir inte lika kul när jag vaknar i morgon och inser att det är borta och tårarna sprutar och magen blöder. Det är verkligen inte meningen att jag ska ta studenten, finns inte så mycket mer att skriva än det...tack och hej, ska återgå till att kämpa förgäves.

Varför inte bara döda mig istället? Just nu hade det varit mindre smärtsamt...tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Vad är det som har hänt?

2009-05-20 @ 15:28:54
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Tess-Angelica

Nej, vad ledsamt! Jag lider verkligen med dig!

Jag ska ha fest den 29:e fira att man fyller 20 lixom ;)

Jag hoppas att du kommer, men sen kom jag på att du kanske vill ha fest med mig? :P E du på? Det är ju dan innan du fyller! Sug på karamellen:P

2009-05-20 @ 21:12:57
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0