5/5 Skiva!

Ojojoj vad kul det var !
Kom väl dit sist av alla, men var säkert snyggast och fulast av alla också. Jag, mamma, pappa och syster anlände i alla fall till klubben strax innan åtta. Jag och syster var de enda som var utklädda alla andra var jätte fina i sina snygga svarta klänningar med mera, snopet. Middagen var lite stel, det var inte många föräldrar där, men var iaf glad att mina var där. Förutom min familj och jag satt Mimmi, Sandra, Robin, Stefan (sandras bror) och adrian och victor samt deras föräldrar vid vårt bord. Maten var väl sådär men sällskapet hundra gånger bättre.
Under middagen hölls några flummiga tal och sedan delades det även ut diplom med olika nomeringar till alla i klassen. Jag blev klassens dans-mus och motiveringen var mycket gullig, det var något i stil med " den här tjejen är en ganska liten och go tjej, hon kom in i klassen ganska sent, men har ändå tagit en stor plats hos oss, hon dansar på fester, på fritiden, när hon har chansen, klassens dans-mus Sofia!". Sedan fick  jag även en extra nominering för bästa utkläddnad, haha klockrent, och riktigt gulligt, tack!  Efter middagen drog mamma och pappa hem och mina vänner anlände en efter en. Danskompisarna kom först och lite senar kom även min andra pärlor, Tess och Cassandra. Samt syster och hennes kompis. Det dansades, snackaded och dansades ännu mer, umgick framförallt med klassen och bara hade skit kul, underbart. Däckade ganska skönt när jag väl kommit hem. Kommer sakna alla...mycket!

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

=) Tack för att jag fick komma! Det var kul.

Det var ju en fotograf där och tog en del bilder.. vart kan man se dem?

2009-05-12 @ 14:35:58
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0