Värsta bästa vänner

När man vet att man har en bästa vän..

Mitt andra hem, mitt andra liv. Det bästa man kan tänka sig.
Vi delar allt. Hon vet det som ingen annan vet, det är henne man ringer,
När man är ledsen, när man är glad eller när man egentligen inte har något att säga.
Hemma hos hennes finns alltid något som är mitt och hos mig något som är hennes.
Vi lånar varandras kläder och det spelar ingen roll.
Hon tänker det, jag säger det.

Även om något är fel, så säger hon att det är rätt,
För hon vet att det får mig att känna mig bättre.
När vingarna brister så hjälper hon mig att flyga.
Att våga är inte alltid lätt men hon vet hur.
Tystnaden är vacker om man bara vet hur,
hon vet hur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0