Uppe tidigt

Men funderar starkt på att krypa ner under täcket igen.
Har precis skickat i väga några trevliga och mindre trevliga mejl angående skolan och skolarbeten. Blir så trött på skiten ibland alltså, och har ju ingen lust att tappa motivationen NU. Vaknade i dag med en viss ångest, kändes nämligen inte som om jag skulle kunna ta studenten, av en eller annan anledning, förhoppningvis är det BARA en känsla och har ju som sagt fått i väg de där mejlen nu också så får vi se vad som händer. Dagen lär förövrigt bestå av plugg efter att jag har sovit några timmar, lat som jag är. Ska fortsätta på samhällskunskapen har jag tänkt, och tänka i lite större banor som det stod på mitt omdöme, får väl se hur det går. lycka till! Förutom det ska jag nog i alla fall kolla igenom historian så jag har lite koll på vad jag egentligen håller på med där, läsa ett kapitell minst i svenska boken, samt gå igenom hur man lägger upp en uppvärmning och varför man lägger upp den som man gör(praktiken!). Nu blir det andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0