Stolt!

Jupp, sitter här och är riktigt nöjd med mig själv faktiskt. För det första har jag haft en riktig toppen dag/helg/vecka bara så där, flyyyyyyt. Vilket är så jävla härligt så det inte går att beskriva. I morgon har det gått en hel vecka och jag inte varit inne på msn, vilket faktiskt är mer än skönt, rent av underbart, för jag känner mig så fri på något sätt, jag är inte galen bara ytterst lite. Menar bara att det finns faktiskt andra och bättre sett att kommunicera på och framförallt att använda som tidsfördriv.

Som sagt annars leker livet och jag känner mig riktigt glad om vi bortser från att det blir en hel del att göra framöver. Det är nu bara två månader kvar till studenten, mått skall tas, tyg skall köpas, klänning skall sys och inbjudningar ska skickas, och framförallt betyg skall sättas = en gnutta ångest. Men just i detta nu känns det som om jag kan klara det mesta. Nästa vecka börjar slitet och bibblan blir min bästa vän ;) som om ni inte får tag på mig vet ni  vart jag finns.

En sak till ...fick ett mycket mysigt och gulligt, glatt sms från Pluttis igår, vilket jag kommer leva på ett tag. Du är tamijfan underbar.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Underbart gumman! :)

2009-03-23 @ 11:36:38
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0