Nya dieten

Yeah jag kör på e ny diet eller något, och ni anar inte hur mycket jag LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR efter godis och trevligt sällskap, eller kankse en nypa frisk luft, men icke. Har i alla fall sovit fram till typ nyss vilket fakiskt innebär att jag fick sova i natt och inte bara spendera tid på toan, weii. Dock vaknade jag vid fem och var tvungen att kissa. Magen bubblar och har sig fortfarande, inte okej. Hungrig tjej på en uppenbarligen ny diet....äckligt, eller kanske eg gott vitt bröd, blåbärsdricka/saft allt vad det heter, och numera också filmjök,  yäääy. Detta förstör ju min image. prutt på det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackare som varit så dålig, men skönt att du håller på att bli bättre =) Magsjuka är verkligen det värsta som kan drabba en... Själv var jag dålig påväg hem från Italien med Eriks familj... Dom tyckte jag var lagom mysig då :P

2009-03-12 @ 20:25:42
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0