Gick väl sådär...kanske.

Tja min datafri helg gick väl så där lagom bra. Det började med att när jag kom hem i fredags så hade mamma givetvis lånat min dator och så hade jag lyckats loggas in på msn så då kunde jag ju inte låta bli att fastna där eftersom att en viss liten plutt hade skrivit till mig. hmm. Sedan var jag faktiskt fast i typ två-tre timmar, menmen var ju i alla fall små mysigt.

Där efter har jag väl iof inte använt datorn fören nu...och jag har läst mer än halva boken under helgen, och den är på sexhundra sidor, ska lätt fortsätta idag. Men innnan dess bör jag äta frukost ( som jag inte gjort ännu). Plugga samhällskunskap och göra klart minst två uppgifter där (tiden går snabbare än vad man tror) plugga lite naturkunskap, för man vet ju aldrig när jag kommer få göra provet och det kan ju kankse vara bra att vara förberedd ( hmmm...) borde kankse mejla Matti också angående yttligare en praktikplats. Den som lever får se...nu : FRUKOST!

Justja...tänkte gör ett nytt försök att vara datorfri ett tag, men probelmet är ju då att jag måste ha datorn när jag pluggar men om jag bestämmer vissa timmar som jag sitter här och sedan stänger av så ska det nog bli lite bättre iaf. kankse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0