Försöker vara duktig

Typ, och en sak som jag sagt så många gånger förut...jag ogillar teknikens "under" syfte just nu på datorer. Har som sagt täntk vara lite duktig idag och förhoppningvis har jag praktiken klar i morgon, annars vet jag inte vad jag gör. Hitills har jag i alla fall dammsugit rummet en snabbis, för första gången lyckats logga in på internet baken och då också betalat av min skuld till Morbror, perfekt. Försökt ringa kulturskolan, men det tutar upptaget så får försöka igen. Skulle precis ge mig på samhällskunskapen så visar det sig att halva arbetet inte finns, kul, bara att göra om. Lycka till! För jag är så grym på samhällskunskap och ekonomi för den delen. Fördelen med allt detta är att jag i alla fall tills nu haft tankarna på annat än en viss person, wuhu.

Nu ska jag fortsätta, och göra en kraftansträgning med samhällskunskapen så jag i alla fall gjort första uppgiften, då är jag ju typ klar för den här veckan. yes! ..bör kankse plugga lite naturkunskap också, den som lever får se.


Uppdate;
Har nu hunnit med allt jag borde göra...bortsett från samhällskunskapen som jag sitter och gör just nu, lite små stolt faktiskt. Lägger även till på listan att föra över pengar till mitt sparkonto, men det får vänta tills mamma kommer hem. Plus jag är lycklig jag fick praktikplatsen, det blir hur kul som helst. Ska bara våga ta för mig litemer den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0