Flyttat hemifrån

haha nej inte bokstavligen men däremot så har jag flyttat hemifrån ett par dagar (onsdag-söndag) och bor hos min bästa kompis. Hennes farsgubbe är nämligen i Tyskland så vi passar på att leka studenter utan ansvar eller något. Vi har det i alla fall riktigt mysigt och braom jag får säga det själv. Dock är jag nu hemma hos mig en sväng för att hämta min dator,ska dra till skolan om någon timme och ha naturkunskap,sedan är det träning ikväll och sedan blir det helt enkelt plugghelg och lugna gatan hemme hos Cassandra, gött.

Något annat nytt då, bojkottar fortfarande msn och det känns riktigt gött,och ett annat plus är ju att självaste Pluttis saknar mig lite grann eftersom han inte kan prata med mig på msn. Anyway har han förövrigt hört av sig ett flertal gånger den här veckan,vilket känns småbra. PMS  utan mens är en annan rolig grej ska jag säga...p-piller,hmm. *suck* men men smällar man får ta,dock får jag be om ursäkt till alla i min omgivning,förlåt mitt kassa humör. Nu är jag hungrig! Ännu en hyfsat lugn helg att se fram emot, härligt. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0