Fel i protokollet utgång istället för plugglördag

Jupp igår blev det en viss liten miss i protokollet,så istället för att plugga hela dagen/kvällen som tanken vara från första början så taggade vi till för utgång. Kvällens hak var Harrys B James. Linda skulle också med. Innan vi drog var vi givetvis tvugna att köra en earth hour så vi sprang omrking och tände ljus i hela huset sedan mös vi ner oss i soffan och körde jag har aldrig,lite uppvärmning.

Första som händer är att jag springer in i min gamla klasskompis,vilket resulterar i att jag sedan också bekantar mig med hans vän. Det var riktigt drag och musik på absolut högsta volym samt live band, hääääääärligt. Några öl, massa snack och sedan vart tyvärr Stoffe utslängd av någon anlending som vi faktiskt nog aldrig kommer bli kloka på. Efterfest hos Stoffe, mer eller mindre, något trött men hade ändå riktigt roligt. Prövade på att åka longboard mitt i natten ute i lägenhetskorridoren, men varför inte? Vi var väl hemma runt sex på morgon sommartid och somnade sedan gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0