Dålig uppdatering

Fullrulle sörru...
Idag mår jag inte så bra, rent av skit, har nämligen lyckats bli magsjuk, vilket alla vet hur kul det är, toabesök efter toabesök och helt matt för den delen, lovely.
Var i alla fall en hektsitk och rolig helg. Träffade gamla och nya bekantskaper. Fick även äntligen träffa min lilla sjukling som varit sjuk ett tag nu, mysigt att ses igen iaf. Kankse får se han snart igen, skulle vara mys. Men snart börjar dessutom allvsenskan vilket inte hör till mina favoriter, men och andra sidan..vad gör man inte ? Du är speciell det är väl allt jag kan säga. Stora runda fina ögon som tittar på mig så där snällt...haha.

läste föresten ut världens typ bästa bok igår "innan jag dör" så himla, himla fin, jag började till och med gråta. Den handlar om en sextonårig tjej som har fått diagnosen leukemi och kommer så småningom att dö. Den handlar i stort sett om en lista på saker som hon vill hinna med att göra innan hon dör, på listan finns bland annat "bli kär", vilket är en av de finaste delarna i boken, så hilma sorgligt. En bok att rekommendera! Hade glömt hur härligt det är att försvinna in i böckernas värld och hur skönt det också är att vara utan tekniken ibland.

Nej nu ska jag försöka plcoka bort all skit ur min säng och försöka vila lite,känner mig riktigt dålig.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Åh jobbigt! Jag lider med dig :(

Har du boken hemma? får man låna?



Kyra på dig! Kramar

2009-03-10 @ 16:06:19
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0