Middag hos Pluttis

I måndags när jag satt barnvakt fick jag ett mycket, mycket trevligt sms från Pluttisen. Han undrade först och främst hur det vara med mig och så vidare, sedan undrade han vad jag gjorde på onsdag. Då tänkte jag att han ville seseftersom att vi hade pratat om det, men ännu bättre han bjöd hem mig på middag hemma hos hans mor, underbart! och ganska oväntat. Tyvärr så gick allt typ åt helvete till att börja med, bråkade med morsan innnan jag drog, fick så bråttom att jag glömde blomman som jag köpt til Pluttis mamma, vilket senare ledde till att jag kom försent efterosm jag köpte en ny blomma, men sedan vände allt till det bättre. Det var en underbar middag, trevligt och mysigt plus att maten var jätte god och jag kände mig verkligen som en i familjen, när det skrattades och pratades för fulla muggar hela kvällen. Fick världens chock när jag sedan fick en jätte fin studentpresent, vart helt till mig, gud så söt man kan vara. Lyckliga mig! Efter middagen drog jag och Pluttis hem till hans far där vi sedan skulle sussa. Vi blev erbjudna jordgubbar och mjölk vilket var gulligt, men eftersom vi precis ätit efterätt så var vi ganska nöjda. Vi la oss istället tillrätta i sängen och myste framför Room Service. Kände mig som en liten sessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0