Yesman

"Säg ja till livet "

Riktigt härlig söndag spenderades i staden tillsammans med en god vän, nämligen Maddis. Vi kollade en och annan affär och faktiskt köpte jag till och med en tröja med musse och mimmi på, me like. Sedan bjöds det på tacobar, och sjukt mätt blidde jag. Vi passade på att snacka en del om nyår och kom fram till att det inte kan bli något nyår utan mina och Maddis bravader. Förra året försvann vi utan jackor och ytterkläder och gick bort oss i  tre timmar och den här gången vart tyvärr Maddis ledsen, eller som vissa ville hävda fick "psykbryt" haha idiot. I alla fall så sprang jag som en toka i högklackat för att komma i kapp Maddis och tja resten är historia typ. men som sagt inget nyår utan oss. Efter käket vart det en och annan affär till och sedan BIO, yesman. Var länge sedan någon av oss skrattat så mycket, som min syster skulle sagt " det var en tankeställare och en sjukt rolig film" Härlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0