Skola och projektarbete

Först och främst som jag skrev tidigare så känns det som om jag kankse kanske har nått en något bättre självdiciplin. Vilket innebär att jag försöker göra så mycket som möjligt av skolarbetet i skolan och ta vara på tiden i skolan, vilket inte alltid är så lätt men försöka skadar väl aldrig.
I alla fall det bästa som typ hänt den här veckan hände väl idag och igår, nämligen att jag äntligen kommit underfund med vad jag ska göra för projektarbete, och ännu bättre jag ska göra det tillsammans med Sandra. Tror det kommer bli toppen och skitkul, ser faktiskt verkligen fram emot det, får dock se vad Therese säger på mötet i morgon, men vi håller tummarna på att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0