Rosiga kindor

Mitt tråk,tråk, tråk slutade med att jag faktikst lyckades plocka upp de allra flesta kläder som låg på mitt golv, eller egentligen över hela mitt rum blev ganska rent till sist i alla fall från kläder.

Har ju saknat plutten rätt mycket, pinsamt mycket, vilket jag hatar. Inte mest saknaden utan att det på något iditiskt sätt gör att jag känner mig svag, och det ogillar jag starkt.
I alla fall efter att jag tjatat , enligt mig tjatat en stund kom jag iväg till Plutten i hans nya boende. Han har flyttat till sin far som även han bor i Kärrtorp. Kändes konstigt att vara någonannanstans än hos hans mor, och mycket kallarre var det också, men det var trevligt att träffa hans far, han är ganska rolig. Just det han fick sin andra julklapp också, han blev jätte glad, hihi och så fick jag se honom i tjocktröjan han fick den var jätet snygg på *nöjd*
 Det absolut bästa var i alla fall att det var fredag och att vi inte var tvugna att lägga oss tidigt och inte heller gå upp tidigt, utan istället kunde vi bara ligga där och mysa och njuta av varandras sällskap, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0