Prinsessa på is?

Eller i alla fall Fia på skridskor i kungsträdgården, även i år. Meningen var väl egentligen att vi skulle åkt här omdagen men idag blev det i alla fall av. Pälsade på mig massa kläder så jag inte skulle frysa rumpan av mig vilket jag iof gjorde ändå. Jag och min bror fick gå i för väg och mamma hann nätt och jämt med bussen och busschaffisen var sur och tråkig. Det var en härlig känsla att snöra på skridskorna igen, kan verkligen inte fatta hur mycket jag faktiskt saknar det, sjukt mycket! Och bara för att jävlas med mig och så var det ett par konståkare där från Bo kk som skulle köra en liten show och isen var paxad i tio minuter, men men. I alla fall de minuter jag spenderade tillsammans med min bror på isen så hade jag sjukt kul och kände mig nog mer eller mindre som en prinsessa på is, härligt.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

haha ja men eller hur, livskvalitet kanske inte är en påsechips, men fan inte långt ifrån:D<3

2009-01-05 @ 20:46:00
URL: http://nicolinasthlms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0