Överväldigad

Herregud...
Det är läskigt att känna och det gör lätt att man blir sårbar, vilket ofta gör att jag låter bli ,men också detta gör mig till den "underbara" tänkare som jag är och antagligen alltid kommer att vara, överanlayserar saker och så vidare. tolkar innan jag ens hunnit tänka efter, men det var egentligen inte det jag tänkte skriva om. Efter allt firanade igår och många pinsamma depserata samtal utan svar kom jag i väg till Pluttis. finally.

Tror det blivit en busig och för bra vana att få tillbringa helger tillsammans i hans säng och bara mysa, vågar jag skriva underbart?! Vet inte. TIdigare har jag ju mest varit hos honom på vardags kvällar, så det är nice. Bubblade och snurrade i alla fall en hel del i mig, läskigt. Vad kan jag säga, du tar mig med storm? kanske....lite i alla fall. Överväldig och det ä svårt att beskriva vad jag känner. I alla fall mys som alltid tillsammans med dig, trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0