Och det blir inte alltid som man tänkt sig..

Men bra ändå.
Blev inget vanilla club med bästa Sandra och hennes crew. Nej istället spenderades hel kväll med Maria, trevligt trevligt, länge sedan sist men alltid lika kul med dig gumman. Vi hamnade i ett mycket högljutt vimmel på nivå 22( börjar bli gammal?) , men med lite tur kan man råka på trevligt sällskap som jag då tycker att vi gjorde. När vi slog oss ner slog vi oss ner brevid två killar i medelålder som senare drog sig och byttes ut mot ett gäng tonårsglada killar som trolitgvis firade sin kompis artonårsdag, men gud så underbara de var, var ju nästan lite små kär och ångrar att jag inte gav ut mitt nummer, hahha skämt och sido.  Först och främst killen som fyllde år hette visst Markus, han bjöd oss så generöst på pommes och beasås, sedan små snackade han och var så där lagom social, härlg grabb. Allt eftersom vi bestämt att oss attt lalla vidare till nästa bar kände han sig lite dissad och så faktikst riktigt besviken ut när konversationen löd:

Markus : " nämen ska ni gå nu?"
 Jag : " haha ja vi tänkte dra vidare..."
Markus : " men vart ska ni då?!"
Jag " till en bar"
Markus: " vilken dis"..

Sedan precis innan vi går säger han , vilket jag tyck´te var gulligt..

Markus: " jaha, men i alla fall måste bara säga att ni båda var mycket snygga"  ..

Haha jag höll på att garva ihjäl mig kankse för att jag druckit för mycket eller för jag tyckte att det var en sådan gullig kommentar och han menade det verkligen, haha tulle. Lyckad kväll i allla fall och i morgn är det jobb som gäller, cash baby cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0