Nyårsafton.

Som sagt det blev ju en lyckad nyårsafton till sist.
Efter att ha suttit barnvakt , hann jag ta en lång skön dusch innan jag faktikst fick skjuts till Älvsjö där middagen skulle vara. Middagen var hemma hos min kompis pojkvän. Det var vi tjejer och bröderna, hur mys som helst. Alla hjälptes åt med middagen och under tiden den var i ugnen passade vi tjejer på att göra oss i ordningn, alltså sminka oss och byta från mjukiskläder till finkläder.

Några timmar senare serverades middagen med ett glas vin och en och annan öl. Det bjöds på fläskfile och potatisgratäng, samt en underbart god kladdkaka till efterrätt, mums. Under middagen bjöds det också på sjukt många skratt då killarna inte kunde låta bli att dra allt för många dryga och dåliga skämt, plus att vi tjejer mestadels satt och fnittrade åt ingenting och faktiskt hånade varandra, haha. Efter middagen blev det sällskapsspel för att fördriva tiden. TP faktiskt,mina kunskaper var inte riktigt vad de varit. Runt tio tiden drog vi fulla och glada vidare till Fruängen på fest. Festen var lyckad, jag och Maddis dansade i neoon och så träffade jag Emma helt random så där. Vid tolvslaget rökte jag cigarr och drack  skumpa, haha.

Strax efter tolvslaget började kaoset, säger inter mer. På väg hem var jag tvungen att gå av tuben för att jag mådde så så jävla kass, sedan tog det mig cirka tre, hela TRE timmar att komma hem, kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0