Nya friska tag

Ja det verkar inte bättre än att JAG går mot bättre tider, härligt!
Har gått i skolan några veckor nu, och det känns ju nästan bra. Jag gör vad jag kan för att hänga med nu sista terminen, det vore ju en ganska rejäl flopp att ge upp när man står på mållinjen så att säga. Pressen finns ju alltid där men och andra sidan kan man aldrig komma någonstans utan mål, och med mål kommer press = logiskt?

Och på tal om mål så har jag kommit fram till att jag ska lova mig själv att tänka på några saker för framtida lycka, eller snarare framtida välmående. Måste jobba på att få en normalare relation till mat, inte för att på något sätt gå ner i vikt, dock skulle väl det vara ett plus, utan mer för att slippa all ångest och allt jobbigt tänkade, urs slöseri med tid, men lättare sagt än gjort. Nummer två att tänka på är att bli mer seriös när det handlar om seriösa saker och kankse framförallt lita på mig själv, att jag kan, heja mig. Det får nog vara allt tills vidare, eller jag menar det är allt jag minns just nu.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0