Mardrömms natt

Visst skrev jag igår att allt kändes lite bättre? visst glöm det. Har knappt sovit en blund i natt, vaknade en gång minst varje timme och kollade på klockan, hemskt. Och så ska vi inte prata om mardrömmen som fortfarande är fastklistrad på min hornhinna, det gör så grymt ont, är små rädd att lägga mig ikväll. Är det så här det ska vara? när du inte förstår mina dagar så förstör du mina nätter och jag kan inte sova en blund. Jag blir tokig. Jag vill bara skratta och vara glad och låtsas att du inte finns, men så enkelt är det inte. Du får mig att hata mig själv att känna mig så jävla värdelös.

" Jag vill bara knulla me dig, bara knulla" och så sprang du iväg. Det gör fortfarande ont i mig trots att det bara var en dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0