I din famn

Den hemska människan hemsöker min hjärna och jag tror i mellan åt att jag håller på att bli galen. Igår önskade jag verkligen att jag bara kunde krypa upp i min mammas famn och bara gråta, men det går inte, det är inte så enkelt. Istället kom Mimmi och räddade min kväll, tack gumman, det var skönt att inte behöva vara ensam.
Något tankspridd kankse lite. Grät i Pluttis famn här om kvällen också, det var hemskt och det har inte lämnat mitt huvud sedan dess. Önskar du ville höra av dig så jag visste hur du mår.

Mimmi och jag lyckades i alla fall komma upp till skolan, nice, nat. Hela dagen har bara varit helt jävla fucked up och åt helvete. Började väl mer eller mindre med att jag sovit sjukt lite och var trött som ett svin plus att det var kallt. Sedan hade vi vård och omsorg, skulle skriva VG prov tydligen trots att hon igår sa att vi skulle göra det om två veckor, lyckat. Fattade verkligen ingenting och känner mig bara pressad. På rasten gick vi till pressbyrån, jag tänkte att jag skulle köpa snus för att bli lite lugnare, men så fan heller nej då nekar hon mig i kassan för att jag inte var säker på vad jag ville ha, nej då var det visst så att jag skulle köpa ut, fitta. Eftermiddag och samhällsekonomi, kul nej ekonmoi = matte = jag är trög.

Efter skolan jobbade jag och Sandra med projektarbetet, det var i alla fall kul och jag tycker vi jobbar bra tillsammans och känns skönt att i alla fall ha kommit igång. Var även skönt att få prata lite, tack gumman för att du lyssnade kändes bättre efteråt, tusen tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0