Generation Fett - urs...ångest!

Sitter och lallar framför tv:n och råkade komma in på generation fett på trean, urs mår dåligt. Satt precis och käkade choklad, den känns inte så god längre. De senaste åren känns det absolut som jag tränat mindre och äter mer, även om jag inte är hundra på något av det, så känns det i alla fall inte bra. Önskar att det var lika lätt som förut att gå ner i vikt, men jag tror min hjärna övervinner mig i dessa lägen, vilket jag faktiskt inte vet är positift eller neagtivt...i morgon är i alla fall första riktiga träningen den här året och det gäller att ge järnet från start, men inte glömma bort att ha kul.

Allvarligt talat så önskar jag mig som precis för fem år sedan att jag hade en normal relation till mat, men icke. Eller kanske önskar jag bara att jag inte hade haft rätt när jag visste att så fort allt var över  och jag inte hade den kontrollen längre så skulle jag bli tjock, tja kolla vart jag är idag...fuck fuck fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0