Från dag till dag...

Mycket just nu som sagt. I alla fall känns det något bättre idag, kankse för att jag har grymma vänner som finns där när man behöver dem som mest. Och Sandra det är okej att ta åt sig jag lovar ;) hihi. För det andra så hörde Pluttis av sig igår och mitt hjärta sitter inte längre i halsgropen utan kankse bara i halsen, haha. Träffade dessutom världens bästa Sanna idag också, för att äta gott och shoppa, blev dock bara äta gott och faktiskt ingen shopping då jag känner en viss pengaångest och inte vet när jag får jobba här näst..*suck*

Kände mig något omotiverad och borta idag i skolan, men jag var i alla fall där och tillslut gjorde vi i alla fall lite nytta, duktigt. Och nu ikväll har jag försökt göra klart både religion och natur samt börja på Epikanalysen i Svenska C som skall bli klar på tisdag. Men nu är det dags att sova, lilla söta Sanna ligger redan i sin säng här brevid och sussar så sött.

Natti Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0