En bra dag

Varning för en positiv Fia, eller jag menar ett glatt inlägg..till viss del i alla fall.
Idag har varit en bra dag, eller jag menar en helt okej dag. Just nu trots stress och en hel del känslor om allt och ingenting, så känner jag mig kankse inte oövervinlig men det närmsta oövervinnlig man kan komma,en jävligt skön känsla ska jag säga men också konstig, men men.

Jag blir bara bättre och bättre, på vissa saker i alla fall..
Jag menar trots att jag faktiskt försov mig i morse så åkte jag till skolan. Tyvärr var läraren sjuk, men vad gör det om hundra år? jag menar lite självdiciplin har man väl får vi hoppas. Så var ganska duktig och diksuterade litteratur med Melina plus läste säkert tio sidor i boken som faktiskt verkar bli lite spännande allt eftersom. ( Therese Raquin) Har faktikst haft ett leende på läpparna hela dagen, mer eller mindre. Dagens bästa :Eftersom det inte gick något bra på dansen förra veckan så har jag laddat hela dagen mentalt för att det skulle bli bra idag, och trott eller ej men det var så sjukt kul och jag klarade till och med av att göra snygga kickar och piruetter och det är inte ofta jag gör det, aldrig snarare. Härligt! Nu ler jag fortfarande och känner mig grymt exalterad så koregafrin är bland de roligaste jag dansat på länge, kan bero på att den är mer modern och det är vädligt mycket jobb. Älskar dansen så grymt mycket den gör mig verkligen lycklig.

Tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0