Det blir bättre framåt kvällen..

Har precis tränat nice. Till en början la jag bara en massa energi till att störa mig på alla fjortisar, okej typ fyra stycken om man räknar grabbarna som bara lallar runt , men men i alla fall, onödigt. Vart lite smått irriterad men det gick över efter ett tag och så försökte jag lägga fokus på träningen istället vilket kan vara ett bra allternativ om man vill ha resultat ;) Det var i alla fall en skön träning, med lite extra pusch och även ett litet snack med tränaren efteråt,s om ville peppa mig lite extra, nice. Dessutom kankse det blir dans även på onsdagar framöver, kul.

Nu blir det i alla fall bättre kväll än väntat, hade kanske tänkt mig att sitta hemma, men ikväll blir det utgång med underbara människor, kan det bli så mycket bättre? en del nya ansikten också iof, och så ska vi föra på mitt favorit ställe nämligen nivå 22. Hoppas bara att det inte är överfullt...hihi. Duschen nu i alla fall och sedan blir det leva livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0