Årets första riktiga träning..

Jupp idag ägde årets första riktiga träning rum. Och omjag ska vara ärlig så var det ju inte lite motigt att gå dit, trots gårdagens inlägg, skämt och sido. Väl där endast observera endast en kvart försenad hade jag bestämt mig för att det var järnet som gällde och att jag fick vila när jag kom hem. Denna plan gick väl inte allt för bra, men den funkade väl till en 70-80% . Har dessutom genom detta lyckats komma fram till att när det känns som mest motigt är det bara att kämpa vidare precis som med allt annat så kommer jag snart vara i form, nat! Men önsketänka kan man ju i alla fall. Det var dessutom roligare än vanligt då faktiskt inte alla vara där och det var bättre med plats,nice. Första träningen som sagt, riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0