70års firande för hela slanten...

Och lite där till. I onsdags fyllde min underbara mormor så mycket som 70 bast, kan man tänka sig. Firande började i onsdags med att jag och syster skulle överaska mormor på tidig morgon med blommor och frukost, dock förstördes detta då vi står utanför porten vid sextiden och inser att den är låst. Men men även detta löste sig efter några telefonsamtal och var mycket uppskattat! Sedan vart det middag med de närmsta på kvällen, riktigt mys.

Igår fortsatte firande med pensionärsvännera som jag så fint har kallt det, dock var det faktiskt inte bara pensionärer, men hur som helst. Det var mycket folk och det bjöds på mat som syster och mor varit duktiga och lagat till, och mor hade även dukatborden fint med rosblad, glitter och rosor. Fint var det i alla fall.. Innan kvällen var slut gjorde jag och min syskon årets sånginsats och sjöng tre låtar för vår kära mormor. Vi fick till och med vissa av hennes vänner rörda till tårar, inte väntat men lite kul.  Idag fortsätter firandet med släkten...och jag hoppas slippa sjunga då jag slet ut rösten igår och låter idag som en gammal hagga, den som lever får se.

Stort Grattis till världens Bästa mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0