Vi grejer det här

Fan det är bara någon timme kvar till midnatt och jag har inte gjort allt som stod på min lista. Kanks, kanske om jag har tur att jag har gjort hälften och jag har faktiskt en och en halv timme kvar till midnatt så ska fan greja det här, känner mig rätt motiverad, en sak i taget annars kommer man ingenstans.

Blir ingen skola i morgon heller, har kännt mig riktigt svag hela dagen, även om det gått upp och ner. Och har som sagt gjort mitt bästa för att i alla fall få lite gjort här och var, sedan får vi sehur det slutar.
Har även fått ett och annat gott skratt framför dataskärmen, du är speciell vet inte mer vad jag kan säga. herregud!

En anna viktig sak som skedde ikväll, jag vet vad jag måste göra och känner mig manad att göra, jag vägrar ge upp dig, vi klarar det här tillsammans. du är starkare än du tror. För ett år sedan var jag där du är idag...så ge inte upp. VI grejer det här, TILLSAMMANS!

and this is for you:
http://www.youtube.com/watch?v=ngBf3rXo-ko&feature=related


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Godnatt! (:

2009-02-04 @ 23:33:32
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: mims

Taack gumman! Du är enormt stark alltså! :) <3

Älskar den här låten.. :')

2009-02-05 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0