Tisdag och rejält magknip

Okej att jag brukar ha ont i magen, men så ont i magen som jag haft idag, har jag aldrig tidigare varit med om. Höll på att svimma på tvärbanan i morse, var tvungen att hålla mig hårt i dörren för att inte ramla omkull i en hög på golvet. Obehagligt och inte alls okej. Med det magontet tackar jag gudarna för att vi hade halvdag och inte hel dag idag. Svenska C, först och främst, som är det enda ämne som jag lyckas riktigt åstadkomma något i och dessutom lämna in i tid. Fick tillbaka min första uppgift idag, epikanalysen, VG+.  Och så hann jag även skriva klart mitt hyllningstal som jag skall hålla nästa vecka nervöst.  Efter skolan vart det ett välbehövt tjejsnack med Sandra och en lunch på donken.


Det där jävla magontet vill inte ge med sig, kul. Träning nu ikväll, och den gick väl tyvärr inte jätte bra vilket suger. Önskar att jag kunde lita lite mer på mig själv och framförallt våga släppa på kontrollen, våga göra fel. Gick ungefär lika bra på flöjten också och jag bara mentalt blockar mig själv. Vad gör man åt det?! Nu ligger jag i min säng och ska försöka gör en sista kraftansträngning till att plugga inför morgondagen och magen värker lika mycket fortfarande *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0