Tisdag det nya måndag?

Ligger just nu i min säng med ett nattlinne som luktar Pluttis, luktar gott.Tanken är väl att jag ska plugga med tanke på att vi har muntligt prov i samhällseksnomi i morgon, som då inte är mitt starka ämne. Nej fattar ingenting. Plus att vi har skriftligt prov i vård och omsorg som jag inte ens börjat på som troligtvis skall vara klart i morgon. Och än så länge kommer jag inte framåt på pluggbiten.

Höll på att försova mig i morse, sov hos Pluttis i natt och hans säng är verkligen underbar!! Kändes extra mysigt i morse faktiskt, innan Pluttis drog till jobbet, gosigt och kramigt. Hann i alla fall i tid, och för en gångs skull hann jag klart med en uppgift i tid och måste dock erkänna att jag inte skickat in den ännu, vilket är dåligt. Fick i alla fall beröm av Therese vår svenska lärare som tyckte jag varit duktig, kändes ju lite bra i alla fall. Men man ska inte skrika" ja " fören man är över bron.

Nej nu är det dags för mig att ta mig i kragen och åtminstone ha läst igenom ekonomitexterna samt börja skriva på vård och omsorg, trots att jag troligen fattar noll. Får se om jag kommer i väg till skolan i morgon, ont i magen som bara den.

Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0