Stressar ner?

Blev hemma idag i alla fall. Vet inte om magen och huvudet beror på stress eller vad det kan vara, men känner mig inte tipp topp idag i alla fall. Helt slut i hela kroppen. Kommer antagligen inte känna mig mindre stressad av att jag är hemma, men nu är det som det är. Skall trots allt försöka plugga lite;

* Läsa igenom samhällseknomin X antal gånger
*Skriva på Vg-delen i vård och omsorg, åtminstone börja
*Skriva klart religionen Islam och Judendom för att skicka in
*Samhälle analysa en låt text ( ska bara hitta en + förstå mig på politik ;D)
*PROJEKTARBETE!!! försöka komma på intervjufrågor samt leta på historik..

Tja jag har visst ett och annat att stå i, men tror jag ska ta det lugnt ett litet tag till. Ska i allafall börja med att ställa in disken från frukosten, sedan får vi se vad som händer.

Haha A just det fick en ganska roligt sms från Pluttis precis när jag vaknade, för dryga timmen sedan *garv garv* var bara tvungen att nämna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0