Sportlov och fullt upp

Som sagt fullt upp, därav att jag inte har skrivit på några dagar. Plus att jag har nog varit på tok för trött för att orka . Fullt upp med vaddå kan man ju undra? jobb, jobb och mera jobb faktiskt. Jobbar i och princip varannan dag denna veckan, jag som egentligen har lov , hehe. Men men skönare att vara på jobbet än att inte göra något alls. Och när jag tänker närmare på saken så är det ju riktigt kul på jobbet, förutom när jag är trött som jag var igår efter att ha jobbat cirka 12 timmar i streck. Då ville jag bara hem till min säng. Idag vart det i alla fall sovmorgon, om man kan kalla den högljudd bror för sovmorgon...kankse inte men i alla fall inga förpliktelser. Nu ska jag strax dra mig iväg till mormor, trevligt. Rinde nyss och kollade om jag kunde rymma till henne ett tag. Förövrigt har jag inte pratat med Pluttis sedan i torsdags, saknar honom. Sällskapssjuk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0