Spontanitet är bland det bästa jag vet!

Jupp så är det. Ska strax kila i väg och käka middag hos en god vän. Var nämligen så att jag som vilken fredag som helst kände mig lite ensam och tyckte lite synd om mig själv, men blev räddad från detta genom att det fanns någon som hade det likadant och därmed frågade om jag ville komma över. Som sagt spontatinet är det bland det bästa jag vet, stort plus i kanten för den gumman. Ska strax kila till bussen för att sedan ha en riktigt mysig kväll med god mat och trevligt sällskap, yääy.  Maria räddade min kväll !! lycka!!

Uppdate
kvällen vart mer än lyckad och till och med över förväntan, tihi. God mat, lets dance, som vi iof bara orkade se halva innan vi började snacka en massa om seriösa och mindre seriösa saker, alltid lika trevligt i alla fall, sedan pratade vi på i flera timmar. Käkade godis, kollade i coctailböcker,drack även en och annan drink, "hemmagjord"  blue lagoon riktigt gott, samt spelade guitarhero, eller vad det nu hette. Lyckad kväll ! kärlek till den.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv gumman :)

Wonderful time ;) vi får ta med oss drinkboken någon gång och se vad stockholms barer går för :P kan de blanda en äkta cat's eye månntro?

2009-03-10 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0