Rosa pantern

Det var ju utgång till sist, efter ett och annat dilemma kanske vi ska säga. Hade först vissa problem att ta mig in till stan missade typ tre bussar och sedan när jag väl kom till stan hittade jag inte till klubben så stackars Sandra fick gå och möta mig i kylan utan jacka. I alla fall efter mycket om och men vart det ju riktigt lyckat . Efter att jag fått i mig min första favorit nämligen rosa pantern så blev det lite mer drag på lilla mig, var pinsamt trött. Men i allafall sedan ägde jag Sandra och Erika lätt dansgolvet och Sandra fick göra vad hon kunde för att hålla sig borta från alla slisk, stackarn.  Redan runt ett snåret drog vi oss hemåt, alldeles lagom för en pensinär som mig. Fick sällskap av Erika medan Sandra var tvungen att kila. Jag och Erika snackade en del på vägen hem, mys. Det visade sig till och med att vi gått i samma skola, lustigt. I alla fall en glad och trött tjej gick och la sig  några vänner rikare samt även några goda minnen rikare. Tack för en toppen kväll, det gör vi om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0