Seg lördag

Är delvis något seg från gårdagen, vilket resluterade i att jag gick upp för typ en halvtimme sedan och fortfarande sitter i pyjamas, yäy. Och förutom det är det ganska segt. Funderar på att ta en dusch , varm låååång dusch ...och sedan städa och plocka lite i mitt rum, eller kanske bör göra det i omvänd ordning föresten. Förutom det kan jag ju roa mig med att försöka samla vuxen poäng och föröva pengar till morbror om jag någon gång orkar fatta hur man gör. Och ja det rpoligaste av allt kankse jag borde plugga? om jag orkar. Hoppas kvällen bjuder på något bättre, det är ju i alla fall melodifestivalen om det nu är så mycket att hurra för :P maybe nat men med trevligt sällskap?

p.s
Stort grattis till Pluttis som fyller 20 år idag, GRATTIS!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0