Och ännu en helg har gått

Jaha i morgon var det måndag igen, och skola jippi. Helgerna går verkligen för snabbt.
Denna helgen vart mest jobb lite klirr i kassan är aldrig fel. Men har även hunnit med en hel del annat roligt. Lördags innan jobbet vart skridskor på sjön. Jag prövade för första gången i mitt liv att åka långfärds skridskor, oj så kul det var, och vilken motion, och vädret ska vi inte prata om, skinande sol och världens finaste vinterdag.

Jobbet var helt okej både idag och igår. Kändes dock som om jag mest svansade efter Kristoffer och var allmänt virrig. Pluset idag var att få träffa Carro igen, gick nämligen till henne en sväng efter jobbet. Jag tror bestämt jag skaffat mig två nya bästa vänner, Carros underbara döttrar på sex och tre år, åh vad jag älskar barn. Det var en härlig stund innan jag drog med hemåt, som inte var lika kul, här är lite kaos, dock inte mer kaos än att man klarar av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0