Lite bortskämd

Hade väl mer eller mindre förväntat mig att få träffa Pluttis i fredags men vart ju inte riktigt så, och har väl varit lite smågrning sedan dess ( där av tidigare inlägget). Tydligen så hade vi alla fall bestämt att ses på söndagen istället. Fick honom att komma ända fram till min dörr med bilen, only for me, det gillas. Han kom lite tidigare än vad jag räknat med så var inte klar när han kom. Så han fick komma in några minuter, självklart pratade pappa på med stackarn, hopppas innerligt att han var snäll. Sedan körde han mig i alla fall hem till honom och vi hade en riktigt mysig söndagskväll. Somnade som ett litet barn i hans armar. Lite små pinsamt, men han killade mig på armen och jag var så grymt trött så märkte inget innan han frågade om han skulle stänga av tv:n och vi skulle sova. Så kan det gå! Sov i alla fall som en stock och det var riktigt plågsamt att gå upp i morse. Sov förövrigt första gången på jag vet inte hur länge, en hel natt utan att springa på toa tusen gånger, så nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0