Lillkusin på besök

Nja han är inte speciellt liten, men eftersom vi "bara" har två kusiner och han är yngst så blir det helt enkelt lillkusin. I alla fall kom han på besök idag, vilket var väldigt roligt. Jag mötte upp honom i centrum, för att sedan möta upp syster och bror som vart och tränat. Vi handlade mat, pizza blev det som vi sedan lagade till när vi kom hem. Eller syster och kusin lagade, jag fotade mest och stod på sidan om och latade mig, men sedan dukade jag faktiskt. I alla fall pizzan smakade hyfsat och det blev fräsch grön fruktsallad till efterrätt till brors stora lycka. Sedan fick lillprinsen gå och sova och jag syster och kusin hade filmmys. Kollade på Patrick 1,5 som absolut var rolig men ändå liter under förväntan. Sedan körde vi kusin till pendeln och jag och pappad postade kort. Mysigt och trevligt återseende, synd bara att storkusin inte kunde vara med , men ändå kul att lillkusin dök upp, underbrat roligt.

p.s
Älskar att "bråkas" med lillkusin, det är verkligen något speciellt med kusiner. Det känns skönt att äntligen vara en del av varandras liv igen, och att vi dessutom har så kul tillsammans. Fast saknar farbror...<3

Dags för sängen nu, jobbet vväntart i morgon klockan åtta, så är väl på tiden att jag lägger mig. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0