Kan man dö av stress?

haha nej då jag är inte knäpp...
Blev som sagt en sväng till stan. Det var i alla fall skönt för stunden, att komma bort lite tänka på annat, näsintill slappna av och ett och annat gott skratt, härligt.  Också härligt att träffa härliga Sanne igen, hon sprider liksom glädje kring sig, ts.
Det var inte lika skönt att komma hem dock. Dels tog det typ hundra år att gå från bussen och hem i den hala snön, skitsnö. Och nu ligger jag här och gör alls inte det jag ska..utan bara lallar och funderar helt seriöst på om man kan dö av stress? hmm. Vill nog inte veta om det finns svar på den frågan. kankse dags att sova om jag ska orka i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0