Ideal helgen-underbart!

Har helt klart haftidealhelgen, underbart.

Fredag först var jag och tränade breaken, som för en gångs skull var sjukt kul och jag fick ut så mycket av den, koreografin kommer vara grym. Kvällen bjöd på utgång med Maddis, Sanna, Sofie med flera. Förkrök på mitt favoritställe nämligen nivå, och fick äntligen min efterlängtade rosa pantern, lovely. Snackade även med min underbar bartender homie, så skön, man blir glad av honom. Sedan drog vi oss vidare smått fulla och vädligt glada, Magneta blev nästa place, där vi bjöds på extrem lyx, skumpa, gratis drinkar och massa dans, kände mig som en prinsessa.

Lördag
familjekväll, kålpudding hos mormor och melodifestivalen. Jag kom lite tidigare och fick lite extra tid med mormor, mys. Och melodifestivalen suger lika mycket som alltid, men man måste ju se eller?

Söndag
bjöd på en underb sovmorgon,alla tiders. Fast sov bara till tolv typ innan jag gick upp och drack en underbar fruktost fruktdrink, mihi. Kollade vidare på Twilligt som förövigrt är en underbart vacker film. Sedan bjöd kvällen på trevligt sällskap, världens underbaraste par Anna och Patrick. Middag på pizzahut och bio, bolt. Som var i 3D, riktigt roligt med fula stora 3d glasögon. helt enkelt bäst .

Kan det bli bättre?nja inte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0