Hurtbulle som gillar choklad

Dagen blev tyvärr inte riktigt som planerat, men det funkar ändå. Måndagar är ju ändå alltid måndagar. I alla fall hade religion på morgon, och man kan ju egentligen undra hur många som faktiskt ägnar lektionen åt att just plugga religion? Hmm inte många. Hade i alla fall en och annan intressant debbat om döden, dödshjälp, dödsstraf, abort med mera. Där efter hade vi den underbara hístoriaredovnisningen som bara kändes sjukt jobbig, urs glömde bort häften och inte var det bra heller, fan fan fan.

Eftrer skolan vart det siming och solning med Cassandra och hennes mor. Riktigt gött. Kände sig inte lite fräsch efteråt vill jag lova.  Skall tillägga att jag stoppade i mig cirkus 40 gram mjölkchoklad när jag kom hem, men oj vad gott. Blir förhoppningsvis en repris på onsdag minus chokladen dock.
I morgon är det halv studiedag i skolan och jag har tänkt att äntligen samla lite vuxen poäng, tjugoårs kris, ja vem vet? I alla fall skall jag till banken,fixa legg samt uppgradera mitt kort så jag kan betala räkningar och så där på egen hand, wuhu. Plus att resan då förhoopningvis kan fixas i morgon till min allra största lycka. mihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman :) <3

2009-02-10 @ 13:45:58
URL: http://densandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0