Hormoner - Upp och ner, ner och upp

Mina hormoner och jag är inte bästa vänner. Herregud vad svårt det ska vara att komma överens. Skulle vara rätt skönt om man kunde kompromissa med dem lite ibland, men icke.
I alla fall en annan sak, killar ni är lite väl svåra att  förstå sig på ibland, eller så är det kankse vi tjejer som är krävande men det kan jag väl aldrig tro. Har varit lite tjafsigt ¨sedan i fredags och inte nog med det så var det ju också alla stjärtans dag, fy fän. Då var verkligen inte jag och mina hormoner sams vill jag lova, i alla fall jag är ganska envis och får jag inte min vilja igenom blir jag riktigt grinig och skulle väl vilja säga att det är vad jag varit hela helgen och jag skäms, pynkt slyt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0