Hora! Fredag den trettonde i all ära...

Eller något.
I vilket fall så suger denna underbara fredag so far. Försov mig i morse, yeeeeah. Fick nyss mina omdömmen också, mindre kul. Känner mig besviken på mig själv, trodde jag var bättre än så här, men icke! Känner mig även något illa berörd, kankse till och med påhoppad, men vet inte om jag vågar säga så. Dels att en viss lärare tycker att jag är frånvarande och bara kommer då och då, tack för att du lyssnar när jag säger att jag ska vara borta på begravning för den delen. Gulligt! Och de andra som säger att jag måste våga mer och lita på mig själv samt vara positiv, må väl vara rätt men känner miga kanske bara illa berörd för att det känns jobbigt. fan också! Vill så mycket mer...ger upp.

Har även stängt av mobilen i hopp om att jag kankse får sms sedan..like thats gonna happend. Jag vill inte alltid vara den som hör av mig....och vad händer egentligen ikväll? fett otaggad på allt. Älskar den här tiden i månaden verkligen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Lilla sötnos!

Du ska inte ta skit från dina lärare! Jag tycker du ska säga till om du känner dig påhoppad och se till att dom inte trycker ner dig, det har dom ingen rätt till!

Lärare kan va knepiga ibland... Hoppas din dag fortsätter bättre än den började!

LOVE

2009-02-13 @ 12:07:36
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0