Hålla tal

Vilken ångest, vi skulle nämligen hålla tal i dag på svenskan, vaddå nervös? Tror jag glömde bort hur man andades där ett tag. Och inte är jag bra på att förbereda mig heller, inte riktigt min grej, tyvärr. Ännu mer pinsamt vart det när jag vart så nervös att jag verkligen inte klarade av att vara först, utan bara stod där och fummlade tills Melina tröttnade och gick upp och gjorde först. Har jätte dåligt samvete, men tycker i alla fall att hon var jätte duktig. Vi både höll ett hyllningstal, man var tvungen att hålla hyllingstal eller argumenterande tal, och om det är något jag är dålig på att göra så är det argumentera, så valet vart ganska enkelt. 

Tillslut var jag ju tvungen att tjuren vid hornen och bara köra som jag och Sandra skulle sagt, höhö. Det var så lustigt för när jag väl satte igång var det ju inga större problem att prata, utan istället varet problemet att sluta och prata. I allafall under hela tiden jag stod där och inte bara försökte vara seriös utan blev grymt seriös var jag också nervös, så det enda jag kunde tänka på var att mitt ben skakade hysteriskt. Fem minuter och sedan var det över, vilken lättnad säger jag bara. Therese första kommentar var något som jag faktiskt inte själv tänkt på nämligen att jag hade pratat helt fritt utan fusklapp, coolt. Hade inte ens tänkt på det. Fick i alla fall vg+ , jag klarade det!! muhaha. Synd bara att man bara är och naffsar på mvg , menmen vg+ är inte illa i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Go Girl! =)

2009-02-18 @ 08:57:22
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0