Drömmar

Under kvällens lopp försökete vi även vara lite seriösa som sagt och kom då in på drömmar, och framförallt framtiden. Och jag känner att jag hela tiden ändrar mig och inte alls vet vart jag vill ta vägen eller vad jag egentligen vill. Vi kom väl i alla fall fram till att bartendergrejset som jag under en tid varit lite sugen på får hamna på hyllan och istället köpa en och annan coctailbok samt coctail glas, så är det kirrat, haha minibar. Men som sagt vad vill jag då? vad drömmer jag om? Jag menar jag vill ju inte vara kvar på Danvik resten av livet...hm

Sjuksköterska utbildning på röda korsets högskola, eller blir det kankse danshögskolan och koreograf? hm. Eller kanske inget av det...Drömma bör man annars dör man. Inget kan stoppa mig förutom jag själv, så den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0