Alla <3 dag

Jag överlevde även i år. Skämt och sido vet faktiskt inte varför jag någonsin gjort någon stor grej av det, antar bara att det lätt blir att man känner sig lite ensam. Men min alla hjärtans dag blev i alla fal lyckad tillslut. Var en sväng till Manda som jag inte sett på evigheter typ sedan mötte jag Marika som jag inte sett på ännu längre tid, kul. Bjöd över henne på middag så där lagom spontant. Vart mycket trevligt, Herr och Fru Olsson var här också. Och jag fick dessutom lassagne till middag som jag önskat, eller jag menar tjatat mig till. Kollade på  världens skönaste rulle åt god efterätt och bara hade mys, kändes bra. Nu är det dags att sova ska upp och jobba vid åtta i morgonbitti, jippi. Glad alla stjärtans dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0