Åhå så himla söt!

Messade Sophie Pluttis mamma idag för att be henne om en liten tjänst. Typ tio minuter efter att jag skickat iväg smset så ringde min telefon, och vem var det om inte Sophie. Så hilma söt hon är! Eftersom Pluttis numera bor hemma hos sin far så ser vi ju aldrig varandra, jag och Sophie alltså. Hon frågade hur det var med mig nu för tiden och sedan ville hon bjuda över mig på middag, gissa om jag vart glad, det gjorde typ halva min dag. Dock har jag inga förväntningar men i alla fall, så himla, himla söt :)

Skickade iväg kortet som Plutten ska få då han fyller år på lördag  nu ikväll. Hoppas för allt i världen att det kommer fram. nervös minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0